سلام شاید باورتون نشه ولی خیلی از خانم ها رو دیدم که عاشق گربه هستند و فقط به خاطر نداشتن وسع مالی نمیتونن و نتونستن پت (حیوان خانگی) تهیه کنند .

میدونم چه حسی دارند من هم اینجوری بودم وقتی اولین بار پت خریدم همیشه به خودم میگفتم میتونم از پس هزینه هاش بربیام .

تو ایران جا افتاده که انگار گربه های پرشین و اشرافی یا کلا پت چه گربه یا سگ و یا پرنده برای افرادی از جامعه هست که توان مالی دارند و به قولی شکمشان سیر است ولی من از همینجا مخالفتمو اعلام میکنم

متاسفانه افرادی ازین موقعیت لستفاده کرده و کلا هزینه خدمات پت چه گربه و چه سگ رو رو بالا میبرند که همین این ذهنیت رو ایجاد میکنه که من نمیتونم پولشو ندارم نمیتونم‌..

برای همین به فکر پانسیون گربه  و خدمات گربه افتادم

ما ارزانترین پانسیون در تهران رو داریم بدون تعارف و دروغ

تیم ما به گربه هاتون رسیدگی میکنه کوچولوهای شما آزاد و راحت هستند توی قفس نیستند.

اینجا هیچ اثری از سگ و پرنده نیست در نتیجه اضطراب به کوچولوتون وارد نمیشه 

هر روز عکس از کوچولو براتون ارسال میشه و بهش رسیدگی میشه شونه نظافت و ... 

البته این پستمون کلا در مورد پانسیون بوده و هست ولی یادتون باشه ما تمامی خدمات و با ارزانترین قیمت ارائه می دهیم 

پس اینکه پت و گربه برای ادمای پولداره رو از ذهنتون بیرون کنید همه ی ما میتونیم به حیوانات عشق بورزیم و تو خونمون یه پیشی کوچولو و کم خرج داشته باشیم .

اگر سفری براتون پیش اومد و یا اتفاقی و نتونستید از پیشی نگهداری کنید پانسیون گربه سایمون کت در خدمتتونه . 

مرسی 


سایمون کت 

۰۹۳۷۴۳۷۱۶۱۵

اینستاگرام سایمون کت @simoncat.ir